Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2012

Słoneczko!!!!



Ile energii daje nam słońce, już od rana świeciło ku mojej radości !!!. Nie wiem jak wy , ale ja dziś czułam zapach wiosny, było cudownie a praca paliła mi się w rękach. Były wiosenne porządki  w domu , ogrodzie a pranie i kołderki pachniały słoneczkiem i wiatrem!!! Umyłam jeszcze wszystkie okna i zachwycałam się widokiem zachodzącego słońca...

Zrobiłam  po raz pierwszy zdjęci  szali w promykach zachodu,  niestety w domu bo na zewnątrz już zaczynało mrozić...



A tutaj jeszcze parę zaległości z lutego:









 Jutro tęż będzie pięknie... Pozdrawiam wszystkich wiosennie !!!








6 komentarzy:

  1. O jejku!Nie tyle na raz...oszalałam!Wszystkie tak piękne że nie mam słów,żeby opisać swój zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. No widać,że energia Cie rozpiera absolutnie:)Sliczne szale:)POzdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie SZALeństwo:)))wszystkie piękne:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto jaką Ty masz kondycję tylko pozazdrościć :)
    A szale śliczne i ta odwaga w kolorach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Etykiety