Obserwatorzy

niedziela, 20 listopada 2011

Kompleciki....

Dzięki pomocy mojego męża powstał w pracowni nowy stół do filcowania- nie jest tak duży jak Diany ale już na nim pracuje , powstało kilka rzeczy a mnie nie boli kręgosłup (wysokość blatu nareszcie dopasowana). A teraz to co powstało w ostatnim czasie:



Torebki w kompletach z kapeluszami - bo chłody już nadchodzą...... Oczywiście nie rezygnuje z szali w końcu moja zabawa z filcem od nich się zaczęła :))

Mam jeszcze parę pomysłów może w tym tygodniu uda mi się więcej popracować!!!

4 komentarze:

  1. Aguniu-bardzo się cieszę,że nareszcie masz odpowiedni stół-czy jest w zapowiadanym kształcie?-czekam na następne Twoje prace i dzięki raz jeszcze za wykrój ponczowy:)))Buziaczki i normalnie nie mogę się już doczekać na jakieś milusie spotkanko....:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne komplety.Robienie torby jeszcz przedemna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności prezentujesz Agnieszko... Najcudniejsza ta czerwona torebeczka w towarzystwie szala i kapelusika. no i szal we fioletach! Lecę przejrzeć moje fioletowe wełny, może też coś ufilcuję:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jak miło popatrzeć na kolorowe cudeńka. Bardzo mi się podobają i zapraszam do wspólnego filcowania :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety